سیاست ما عین دیانت است

هدف از انتخابات، در نهایت، حفظ اسلام است . . . . . امام خمینی-رحمةالله علیه

سیاست ما عین دیانت است

هدف از انتخابات، در نهایت، حفظ اسلام است . . . . . امام خمینی-رحمةالله علیه

این‌که مى‌گوییم سیاست ما عین دیانت است و دیانت ما عین سیاست است، یک طرف قضیه این است که سیاست و بنیان آن باید براساس دین باشد. روى دیگر سکّه هم این است که فعّالیت سیاسى نمى‌تواند از معیارها و ضوابط دینى و اخلاقى خارج باشد. کار غیراخلاقى براى کسب قدرت، مطلقاً جایز نیست و کسى را که در صراط مدیریّت قرار دارد، از اهلیّت و صلاحیت مى‌اندازد؛ لذا این ضوابط باید به‌طور کامل در همه‌ى رده‌ها رعایت شود.
بیانات امام خامنه ای، در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری/۱۳۸۱/۱۲/۱۳

بایگانی
آخرین نظرات
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تاکید بر اینکه جامعه مدرسین به طور رسمی از هیچ نامزدی حمایت نمی کند، گفت: اکثریت اعضای جامعه مدرسین در حمایت از چهار نامزد اصولگرا نقطه نظرات متفاوتی دارند که نمی توان به یک اکثریت قاطع رسید..
به گزارش بولتن نیوز ، آیت الله کعبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار داشت: خبر منتشر شده در زمینه نظر اعضای جامعه مدرسین درباره انتخابات برای رفع هرگونه ابهام نیاز به توضیحاتی دارد.
وی گفت: تیتر انتخاب شده از سوی برخی از خبرگزاری ها تحت عنوان این که اکثریت قاطع اعضای جامعه مدرسین گزینه ای خاص را انتخاب کرده اند، در اظهارات نقل شده از حضرت آیت الله یزدی وجود ندارد.
این عضو جامعه مدرسین اظهار داشت: آنچه که در آن بیانیه وجود دارد نظر اکثریت اعضای یک جلسه است، نه نظر اکثریت جامعه مدرسین و الزاما اکثریت اعضای یک جلسه به معنای اکثریت اعضای جامعه مدرسین نمی باشد، چه رسد به اکثریت قاطع که قطعا نیست.
وی با تاکید بر این که شایسته است اخلاق رسانه ای آن گونه که در بیانات آیت الله یزدی آمده رعایت شود، اظهار داشت: بر اساس تصمیم جامعه مدرسین در جلسه روز جمعه 10 خردادماه که به دنبال آن جلسه فوق العاده گرفته شد، به خاطر محذور اساسنامه ای نظر بر این شد که نهاد جامعه مدرسین از گزینه ای خاص حمایت نمی کند اما اعضای جامعه در قالب یک جلسه نظریه خود را ابراز داشتند.
آیت الله کعبی گفت: آنچه که در اظهارات منتسب به آیت الله یزدی آمده، ‌نظرات شخصی اعضای یک جلسه است نه نظر نهاد جامعه مدرسین.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآورشد: به میزان تعداد اعضای آن جلسه و حتی افرادی که بعدا امضا کردند و در جلسه نبودند، به همان تعداد بلکه بیشتر از نامزدهای دیگر طرفداری می کنند.
آیت الله کعبی در پایان گفت: تاکید می کنیم که نهاد جامعه مدرسین به طور رسمی از هیچ نامزدی حمایت نمی کند و اکثریت اعضای جامعه مدرسین در حمایت از چهار نامزد اصولگرا نقطه نظرات متفاوتی دارند که نمی توان به یک اکثریت قاطع رسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی